Första skoldagen efter lovet!

Då var den första skoldagen avklarad.
Gud, vad rolig den inte var med tanke på att det började med att bussen var tio minuter sen och att det sen var köer hela vägen in till stan. Kom till skolan ungefär fem över nio istället för att vara där till nio då vi började så det kändes lite lagom hemskt att komma in och avbryta rektorn där han står och snackar om vårat schema som förresten är ganska tugnt belastat i år med tanke på tidigare år.
Däremot har jag en ny mentor, Anna, som verkar trevlig och vettig, men hon har inte sett hela min klass in action än så jag vill nog inte påstå att hon verkar förberedd, hon kanske hade tålamod idag, men om en vecka. MOAHAHA *evool laugh*

Saknade dock Malin där. Det är på något sätt hon som oftast får mig att verkligen vilja åka dit, men imorgon är hon tillbaka, för hon var hos sjukgymnasten och tandläkaren idag.

Imorgon ska vi ha en så ROLIG dag med årskullen då vi ska till hagaparken och ha "teambuilding" för skolan känner väl att det är så dags att börja med problemlösning och lära känna varandra nu i början på sista året? Nej då.. Jag är inte alls skeptisk, vad menar ni?

I övrigt så kommer min eftermiddag gå till att försöka vila lite inför matchen jag ska döma som assisterande domare ikväll på lidingö 20:15. Kommer inte vara hemma förrän typ elva, halv tolv eller något åt det hållet.

Nej nu är det nog dags för mig att lämna datorn en stund för jag mötte Hanna, min gamla granne och relativt nära vän på bussen så jag ska hem till henne någon timme eller så är det tänkt..

Ha en bra dag... ilovepinkbunnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0