Nytt läsår, nya kläder, ny möblering!!

Då var det dags. Ett nytt skolår, även känt som det sista, av gymnasiet. Ser så fram emot att få detta avklarat och de tidigare åren har gått så fort så då kan väl även detta året gå lika fort?

Vem är då jag? Jag är en liten förortsnolla som är på väg upp mot topplistan. Nej inte riktigt så, men jag från förorten i alla fall, vilket är lite tradigt med tanke på att de flesta jag känner bor i stan eller närmare stan åtminstonde.

Jag studerar på säkerhetsgymnasiet i Kista och läser till väktare. Har några framtidsplaner på att fortsätta tills jag blir ordningsvakt och eventuellt polis. Visserligen kanske inte värsta dunderyrkena med storkovan till lön, men det är något jag tycker om att syssla med och tror därför att man kan hålla på med det ett tag utan att tröttna. Skulle det vara så att det inte längre känns som min grej så funderar jag på att kanske syssla med något i form av kanske tågvärd eller eventuellt bli advokat, riktigt vad som krävs för att bli advokat vet jag inte dock, men jag gillar sånt som har med lagar att göra.

Well well, det räcker med information för tillfället tror jag.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0