Patrik 1,5


Idag var jag och hämtade biobiljetter till förhandsvisningen av Patrik 1,5 på Park nästa torsdag 21:00. Undrar bara vem jag ska bjuda med på denna underbara tillställning. Har en biljett utan ägare för tillfället, men det finns så många jag vill bjuda, men vet inte vem som förtjänar det bäst. Jag måste nog klura på det ett tag .^_^.











Och du vännen.. Du vet troligtvis inte om att jag saknar dig även om vi inte hörts av nu på flera veckor, men du betyder en hel del för mig och du har haft en viktig roll i mitt liv. Jag vet inte vad jag har gjort dig, men ge mig en chans att be om ursäkt och jag skulle aldrig vilja göra dig illa med mening med vilje så förklara för mig vad jag gjort för fel så att vi kan lösa det. Är det något jag ogillar så är det att skiljas som ovänner utan att man försökt lösa det. För du vet precis som jag att jag tycker om dig och att du är viktig för mig.

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: olivia

texten är till vem då? :) gulligt skrivet.

2008-08-28 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0