Ö-vik..

Jahaja..

Då var man äntligen framme ute på landsbygden och får se den fina vita snön till skillnad från Storstadens trista gråbruna.. Bussresan var som den var, trevlig och tog någorlunda kort tid jämfört med hur lång tid bussresan brukar ta, men det vore ju skönare att flyga.. :)


Vad händer runt jul då? 

Här blir det en mysig jul med familjen som består av min pappa, min lillebror och pappas sambo (a.k.a lillebrorsans mamma).. Eventuellt kommer brorsans moster också, så det blir en lugn och fridfull jul troligtvis, men egentligen så är jag inte mycket för att fira jul.. Jag menar det är mer en barnens högtid.. Jag har ju pengar att köpa min egna grejer för, även om det är tanken som räknas.. Är ju självklart tacksam för det jag för men det är inget jag kräver.. Dessutom så är jag glad för att människorna i min omgivning bara existerar.. Det värderar jag högre än alla materiella saker.. Palla vara så materialistisk.. 

Men men.. det är min värdering av det hela.. Hoppas ni alla får en trevlig julhelg ifall jag inte skriver något..

Kram och God jul på er alla!!!
framförallt dig!


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Linnéa

God jul :) <3

2008-12-22 @ 21:46:44
URL: http://sympatiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0