Redan?!?

Fan vad trög jag är...
Vad blåst jag är!
Här tror man att man är värd någonting i människans ögon, men synd att man är så jävla blåögd!

Hoppas att jag inte får med dig att göra hädanefter.. Vill ärligt talat inte ha ditt sällskap. Ett tag saknade jag det och trodde att det betydde något, både för dig och mig.. Men att det skulle ta sån här jävla lång tid för mig att inse att det inte spelar någon roll för dig?? Fy helvete..

Nej!
Tack och hej!
Från mig!
Till dig!


Vet inte om det finns något som riktigt kan beskriva dig, men... idiot blir nog ett bra praktexempel.. Hoppas det går bra för dig i ditt liv.. En dag kanske du inser att man inte kan behandla sina "vänner" hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0