Ny vecka på G.

Jahaja, då är lovet slut och det är dags att ställa in sig till skoltid.. Inte nog med att man förra helgen skulle ställa om till vintertid liksom och få en timmes extra lov.. Man ska ställa om dagarna till skoltid också.. Haha.


Well well, har sovit hos Jocke inatt, börjar väl bli lite av en vana. Men det är trevligt.. Känner mig jämt så deppig när jag sover själv .. Vet inte varför, men det är väl för att man varit van att alltid ha någon nära en hela tiden.. I vilket fall som helst så finns inget bättre än SOVSÄLLSKAP (^_^)

Idag har man väl inte några direkta planer mer än att ta sig hem. Jag har egentligen en APU-uppgift som ska lämnas in i veckan, men den verkar tradig så jag undviker den helst..

Har fått lite omdömen hittills inför utvecklingssamtalen i skolan och ne jag vill inte påstå att jag har fått världens bästa omdömen, men de brukar inte se mycket bättre ut och som det även står så har vi inte haft många prov ännu så de har inte kunnat bedöma oss ordentligt än.

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

du ska ju mysa me dig duh =p

2008-11-03 @ 19:39:42
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0