Party party..

Jag vet att jag är typ kass på att uppdatera bloggen ibland, men jag har bara inte orken att skriva, och har typ inte haft ngn vidare fantasi heller om vad jag ska skriva om..

Men en liten kort sammanfattning på den senaste veckan är väl att jag haft väldigt kul :D
Har börjat jobba som publikvärd hos Dif Säkerhet AB (Evanemangssäkerhet AB) med Kakan , vilket är otroligt kul då man äntligen får känna att det är på riktigt och att man gör samhället en tjänst.. Jag får äntligen syssla med service på det sättet jag vill.. Visserligen är det inga väktaruniformer vi har på oss, men det är ändå en uniform vi har, och jag vill väl inte påstå att den är det vackraste jag sett, men den är ljuvlig :)
Har bara hunnit jobba på två matcher hittills, men har redan fått jobba ensamma i en sektion vilket gick ganska bra även om vi gjorde ett smärre misstag, men tur som vi hade så hände ju inget, men vill inte påstå att det bara var mitt o Kakans fel heller.. Vi fick inte all information om ärendet, men vi är ju nya också..

För övrigt så har jag träffat Rickard och Oskar igen i onsdags och det var rätt kul. Var på cellgruppsmöte med dem och träffade då två till i cellgruppen, men det blev inget vanligt möte eftersom gruppledaren var borta så vi satt mest och skojade och skrattade. Det var rätt kul, eller väldigt kul vill jag väl säga i och med att jag lärde känna dem lite bättre och det är kul för de är enormt trevliga och snälla. Yippie-ka-yey !! Efter mötet gick vi till Playz och spelade lite, det var rätt kul. Första gången jag var på ett sånt ställe (^_^). Efter det skulle vi hem men tog oss en vända på mitt jobb och käkade först. Det var riktigt gott (:

I torsdags var jag och fikade med Emil och det var riktigt mysigt och trevligt eftersom vi har mycket att ta igen. Ser fram emot fler fikastunder med denna människa. Det har varit problematiskt, men det är dags för en vändning nu och den ser ut att bli ganska ljus. Jag kommer aldrig glömma dig. Jag behöver dig. Du var en del av mitt liv och det tomma hål som skapades när du försvann har väntat på att du ska komma tillbaka. Allt känns bättre nu.

Efter fikat så åkte jag till Joacim och sov över där. Sen var jag där hela fredagen och bara slappade eftersom vädret var så tråkigt som vanligt på hösten. Eller förresten.. sa jag höst? Jag menade vinter!!!!! Svinkallt är det ute nu för tiden.. :(
Saknar shorts och T-shirt..... Apropå shorts och T-shirt så tittade jag på bilder från Europride 2008 idag och saknar verkligen sommaren..

Ikväll ska jag nog antagligen tillbaka till Joacim och äta pizza igen, haha!! Det är vår egna specialitet. Så fort ngn nämner pizza så kommer jag å tänka på Joacim.. Ska nog sova där sen, men han börjar skolan imorgon 8:30, men är jag snäll får jag nog sova kvar eftersom han slutar 13 så kan jag träffa honom efter skolan igen..

Lovar att förbättra mig på att uppdatera sidan

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Sara.

hahah man tackar;)

2008-11-02 @ 14:47:38
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Sara.

haha nja asså vi vill nog åka själva första gången;) haha men nästa gång;)

2008-11-02 @ 14:52:09
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Jacob

mm d e typ vinter.. me dont like

2008-11-02 @ 20:18:33
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback