Fredag!!!

På fredagen har jag varit i stan och shoppat lite. Det blev två nya kalsonger och en väst att ha för höstkylan, eller ska man kalla det för vinterkylan utan snö? Förövrigt har jag haft Robin med mig vilket har varit superkul, fast bland det roligaste var nog ändå sms-konversationen vi hade när vi var på väg hem. Vi var även och käkade på Kungsgrillen och jag tröck i mig en kebabtallrik. Det var typ rätt gott med tanke på att jag inte ätit kebab på minst ett år. Förutom det har jag även spenderat pengar på bio. Vi såg på Wanted tillsammans vilket var en spännande film med väldigt bra handling och specialeffekter. För övrigt satt man nästan på varandra med tanke på att vi hade en soffa så det blev extremt varmt. Men om man ska dejta någon så vet man ju vad som gället om man säger så, haha. Dessutom fick vi sitta på en dörrmatta typ för att det var choklad på min del av sätet. Visst låter det behagligt?


Väldigt lyckad fredag med andra ord. Lördagen blir däremot fylld av innebandy på eftermiddagen och praktik på natten. Det ska bli kul med tanke på att innebandyn kommer att bli av i Åkersberga - där jag aldrig varit förut.


ilovepinkbunnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0