Jahapp ja..

.. Skriver en liten snabbis innan jag drar hemifrån till Farsta för att döma innebandy i Farsta hallen :P hehe.

Igår hade jag en sjukt trevlig kväll, även om den var på ett udda ställe för mig.. Södermalmskyrkan.. Träffade ett dussin sköna människor som bara skrattade och var allmänt trevliga, vill definitivt träffa er igen så så lär det nog bli..

En annan sak som också har med igår att göra var att jag faktiskt verkligen hade en liten bit hopp om att Du kanske var allvarlig i förrgår, men jag är inte särskilt förvånad över att jag inte märkte något igår.. Jag menar, det är ju inte första gången.. Synd bara att det ska vara såhär.. Det känns förjävligt allting..

Dessutom har jag och Malin pratat.. Det känns bra..


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

nej d va inte jag.. jo klart d va haha =P tihiho

2008-10-29 @ 11:07:01
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0