Jobba som en apa...

Äntligen har jag hittat en jämlike. Men det känns mest som jag slavar när jag jobbar på McDonald's och det vill jag nog inte jämföra med att jobba som en apa.. men det är riktigt jobbigt ändå.. Förstår inte hur ledningen kan vara så kass..


När det kommer en person från huvudkontoret och ska göra en koll så ska allt se så bra ut så då väljer man extra personal och sånt, men i övrigt ser det ut som skit och scheman får man för 2 veckor framåt.. Vilken framförhållning va?? Det känns som att man kan planera sina dagar.. Nej förfan, nu är det nog.. Ansökan om uppsägning - HÄR KOMMER JAG!!! :D






ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

du har ju kassavana.. sök på typ ica lr nåt.. typ haha

2008-10-20 @ 20:41:06
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0