Sovmorgon :D

Yay, för sovmorgon.. Har sammanlagt sovit 6 timmar ca på 2 dagar... Om man bortser från då jag halvsovit på buss-/tågresorna på väg till/från skolan och från mina 20 minuter som jag sov på projektarbetslektionen på onsdagen, men vad gör man när man ändå inte har sin andra gruppmedlem och känner att det bara snurrar i huvudet så fort man blundar? Det är väl bara att fixa stolarna så att man kan lägga sig och sova? Det var iaf så att Sofia, min lärare i Pedagogiskt ledarskap, skrämde ihjäl mig när hon kom in i rummet för att kolla så att allt var bra med mig..


Ser verkligen fram emot vad som komma skall.. Ska bli så himla roligt att ändå få ha det sista ordet..


Idag har varit en relativt ensam dag i skolan, men det är rätt skönt att känna av att Du inte är den enda vännen jag har på skolan.. Du sprider negativa vibbar i min närvaro och jag står inte ut. Jag vet att jag inte gör dig gladare av att upplysa dig om att du är en bitterfitta, men ibland förtjänar du verkligen att höra det för du verkar verkligen tro att allt kretsar runt dig och att det är lika bra att ge upp så fort det inte blir som man vill på en gång. Man får ju fan kämpa sig fram till saker och ting om man vill lyckas.


Nej, det är nog kanske dags att göra något åt sin vardag? Jag har redan påbörjat den med att säga upp mig från McDonald's. Kommer inte att jobba kvar där efter 30:e November så då kan ni åka dit igen och köpa mat eftersom ni inte behöver vara oroliga för att träffa mig.
Såg ju Kim och hans kompis där en helg för några månader sedan när de vart på fest och typ var på väg hem. Det var rätt spännande i och med att jag aldrig sett honom IRL förut.. ^_^ Tur att han var sig ganska lik på bilderna på QX.

På något sätt kommer jag nog att sakna Västbergas McDonald's till en viss del, men med tanke på hur ledningen fungerar så orkar man inte. Kan inte ansvara för att andra medarbetare ska kunna saker och ting. Orkar dessutom inte med att få schema för endast två veckor framåt när man dessutom dömer innebandy. Nej förfan.. får ju anpassa mitt donken schema efter innebandyn, men det borde vara tvärtom.. Synd att ledningen är så kass på sån hög nivå.. Med tanke på att McDonald's Västberga funnits sedan 1994 så kanske man borde ifrågasätta hur det kan vara som det är? Bör man inte ha bättre koll på allt?

KOMMER DEFINITIVT ATT SAKNA ALLT ÖGONGODIS SOM BRUKAR ÅKA I MCDRIVEN! :/




På lördag ska det bli en mysig och rolig dag :D Först ska jag till Farsta med Oskar och döma lite innebandy. Sen ska jag till Tyresö och träffa Claudia <3, Ditte, Dennis och massa andra..




Fan vad jag älskar ditt sällskap Joacim! <3. Du är favoriserad..

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Hannah

tony? ska du vara på gymnasiemässan i älvsjö iår igen ?? (: <3

2008-10-23 @ 14:00:40
URL: http://enhaannah.blogg.se/
Postat av: Tony

Ja, iaf så vitt jag vet.. Den information jag fått är iaf sådan :) Du då? <3

2008-10-23 @ 23:21:12
URL: http://tonymikael.blogg.se/
Postat av: Hannah

JAAA, jag ska med stå där :D då lär vi ju ses! :p <3

2008-10-24 @ 16:05:53
Postat av: sara.

heej! Kolla in min blogg:) kommentera gärna!

ha en kanon dag/kväll!

2008-10-24 @ 16:18:27
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0