Tågresa 2/10

Jag, Karin, Malin & Cau ska åka tåget från Helenelund och när vi går på sätter vi oss där det finns 6 stolar mittemot varandra och en av stolarna är redan upptagna av en kvinna. Karin sätter sig först på det yttersta sätet av de 3 stolarna på motsatt sida om kvinnan och Malin sätter sig i mitten. Mittemot Karin sätter sig Cau så att jag får försöka klättra in mellan hans och Karins ben med min väska på axeln och en t-shirt och jacka i händerna samtidigt som jag pratar i telefon.
- " Så typiskt svenskt av er. Att sätta er så långt ifrån henne som möjligt utan att tänka på att jag behöver klättra med min väska och en massa annat i händerna. "
Jag vänder mitt huvud lite hastigt mot kvinnan eftersom jag nu sitter bredvid och säger:
- " Hej!! Tony förresten.."
Varpå jag sedan fortsätter prata i telefon som om inget har hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0