Helgen 6-7/9

Helgen var fantastisk....... -t blööööt!!
Uschia mig vad hemskt trist det är med detta fruktansvärda blöta höstväder. - Var tog solen vägen?

Har dömt de första innebandymatcherna för säsongen i helgen och det var riktigt kul att få göra det igen.. Efter det var det dags att ta sig ut i regnet som assisterande domare och döma fotboll på Brunna IP. Riktigt kul med ngn gubbfan som står strax bakom en och skriker offside vid varje kontring eller anfall som Los copihues hade.. Störd gubbe alltså som jag verkligen bokstavligt bad dra åt skogen.

Jag var absolut inte på humör för att snacka med honom när det var så kallt och blött som det var.. Dessutom såg jag knappt något på grund av vattnet som gjort att mitt wax hamnat i ögonen vilken inte gick att få bort eftersom inte ett enda plagg var torrt på kroppen.


Efter att jag varit hemma och vilat mina stackars trötta ben så åkte jag in till stan för att möta göteborgaren Joakim som var på besök i storstan. Vi var på Muren och fick i oss lite dricka medan vi snackade lite med Victor också.. Riktigt trevligt fik faktiskt.


Sen blev det hem och sova till söndagen och bara ta det lugnt tills det blev dags att döma lite pojkfotboll på det nya konstgräset i Rönninge. Fan, vad fin plan det är egentligen. Det var bara denna uppfräschning som behövdes. Rönninge vann dessvärre inte, men man kan inte vinna varje gång, även om det känns som att de var bättre.. Får hoppas det går bättre i framtiden.




Sen blev det bara till att ta det lugnt..

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Hannah

så du har fått en ny med dommare nu? :)

2008-09-17 @ 18:33:41
URL: http://enhaannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

på bandyn alltså :p

2008-09-17 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0