2a dagen..

Så har andra dagen på sportlovet gått åt också. Idag har jag mest varit hemma och latat mig.. Förutom nu på eftermiddagen/kvällen då jag vart på Hovet och jobbat när Djurgården (Världens bästa lag, även om de inte alltid presterar så jättebra, men man ska kämpa i vått och torrt!) mötte Skellefteå AIK. Det var en relativt lugn match trots allt, men det var tur att Djurgården tog tillbaka iaf 1 poäng. Vi låg - som kanske många känner till - 6 poäng efter Brynäs i tabellen och vi behövde vinna våra tre resterande matcher, eller vi behövde iaf 7 poäng minst av de 9 möjliga. Brynäs måste därför förlora sina resterande matcher. Ikväll förlorade de mot HV71 vilket är bra för Djurgården. Dock fick vi bara 1 poäng ikväll när vi spelade 2-2 mot Skellefteå vilket gör att vi MÅSTE vinna våra resterande matcher och Brynäs förlora sina för att vi ska komma till slutspel. Men men, får väl se hur allt går. Ska till Södertälje och jobba på torsdag då Södertälje SK tar emot oss. HEJA DIF!


Well well, för å prata om något annat som hänt idag.. Oj, ingenting.. haha.. Dumburken har gått varm som vanligt och jag har lirat lite Swat 4, men inte mycket annat.. Men men, får se vad som händer mer i veckan :D
Kram på er gott folk, Stora som små, rosa som blå! :) ciao


Ps. Väntar på honom. Han kommer hit snart :D Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0