Utmaning

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? 
QX (Qruiser.com), (tonymikael.blogg.se)blogg.se, facebook

2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Även ute ibland. Eller mima kan vara kul också.

3. Kan du spela något instrument, vad?
Maraccas =/

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Försöker blogga så ofta jag hinner, men ibland kan det dröja en vecka, så jag är inte så duktig på det här med att blogga kontinuerligt. =/ Shame on me..

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Jag läser Per Robins eftersom jag känner honom. Men det är bara ngn gång ibland.

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? 
Jag är inte så mycket för kändisskap, men jag skulle nog inte tacka nej till att få lära känna Petra Mede eller Sissela Kyle. Kvinnliga komiker slår hårt i mig ;D

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Vänner. Jag har ett litet album. Nej, men saker i allmänhet.. Skräp??

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
I'm such a pussy...

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Björn Gustafsson, Petra Mede, Sissela Kyle, Robin (från Robins) och Johan Glans.

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Pojkar.. Det är vanligt i mina kretsar, men inte i heteronormens kretsar.
I övrigt så är väl domaryrket mitt intresse. Domaryrket i övrigt, men mest innebandy, fotboll och ishockey.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att du bloggar på :) alltid roligt att läsa !

2009-02-17 @ 14:02:36
URL: http://nale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0