Mycket nu..

Jahaja, då är det mycket på gång ja...
Flytt till GBG är planerad till den 28e augusti så jag ska väl se om man kanske kan samla ett gäng kompisar innan och ha ett avskedsfirande av ngt slag.. typ restaurang eller ngt, får se.. eller så kanske man kan önska att någon av mina vänner tog tag i det hela och ville göra ngt hemligt för mig :P haha.. Inte för att jag tror att det skulle hända, men man vet ju inte.. aja, hur som helst så är det bara kämpa vidare på jobbet.. Har till och med åtagit mig extra jobb i Tallinkterminalen på lördag 10-17.. Ska bli roligt (: Lite kul med nya grejer ;)



Jaja, allt för stunden .. Klart slut..

Kommentarer
Postat av: Christine

är jag efter? vadå flytta till GBG? Vad du göra??

2009-07-24 @ 14:14:49
URL: http://bergius.blogg.se/mnl
Postat av: Anonym

Fan vad jag kommer sakna dig. Riktigt jävla mycket

2009-08-24 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0