För jag har tagit studenten!...

YES!, Efter 12 års möda i skolan och framförallt 3 års möda i gymnasiet så fick jag till slut ta studenten igår :D ÄNTLIGEN!

Fick ett diplom & stipendium "Kamrat Arbetsmiljö 2009" av Svenska Transportarbetarförbundet för att jag har Förtroende för såväl kamrater som lärare, för att jag har Intresse för arbetsmiljö och samhällsfrågor och för att jag bidrar till en God stämning på Säkerhetsgymnasiet. :D Är man stolt så är man!

Fick dessutom besök av många kära vänner och släktingar och jag fick även mysiga gåvor från personer i min omgivning :) . Flaket är ju något man inte glömmer i första hand. Studenten är ngt jag inte kommer att glömma i första hand ;D hehe.



FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

im so proud of you <3

2009-06-26 @ 22:08:56
URL: http://nale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0