Siaröfortet (Kyrkogårdsön), samt student snart!

Asså ärligt talat.. Jag vet inte hur jag ska må just nu.. Jag är skitglad över de betyg jag kommer att kunna avläsa på fredag när jag tar studenten ... Jag är verkligen HELNÖJD!!!! Dock är jag inte lika nöjd över Riskhanteringsakademiens arbete.. DE ÄR JU SÅ SEGA!!!


Har varit bortrest en natt på Kyrkogårdsön med några från 3orna på skolan.. Har varit riktigt underbart och vädret har väl varit sisådär, men synd att klaga med tanke på sällskapet! :D hehe.
Är lite trött idag så jag orkar inte åka in till stan och möta en kompis som han hade bett mig göra.. Dessutom måste jag förbereda mer inför studenten på fredag :O

DET ÄR JU SJUKT VAD TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0