Nedgång eller uppgång?

Jahaja.. Nu har det snart gått en termin på skolan och jag har nu beslutat mig för att lämna skolan och börja jobba istället.. Igår provade jag uniform på Securitas och jag köpte lite smått å gott som behövdes som företaget kanske inte står för.

Tänkte börja satsa på jobbet istället för att gå på skolan som känns lagom luddig i sin utbildning.
Vet inte ens vad syftet är riktigt.. Att dessutom ha en kurs som kommunikation har inte gjort det lättare. Jag har ju redan komplex över att tala inför grupp, varför skulle jag vilja göra det nu om jag nästan vägrade under nationella proven i Svenska?

Hum ??

Aja, Tror på en uppgång faktiskt med tanke på att jag ska börja jobba med något jag tycker om..
Att det dessutom är ett jobb i Nordstan gör ju inte saken sämre... Cirka 5 minuters resväg till jobbet från Wieselgrensplatsen gör att jag får typ 15 min till jobbet :D Är det underbart eller vadå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0