Vem spolade fram tiden?

Jädrar vad fort det går när man har kul. Började med en helt underbar fredag tillsammans med familjen först och sedan en fullständigt underbar kväll ute på Östermalm (Stureplan) med en stor grupp tjejer ! :D
Hoppas du hade lika kul som mig Emma, eftersom det var din födelsedag vi firade :)

Sen följde Sara med hem till mig så jag kunde få lite sovsällskap. Finns det ngt mer underbart eller? :)

Sen har jag bara haft en underbar helg sedan dess och lördagskvällen/-natten var något speciellt med alla personer från sommarens pride, eftersom det var dags för återträff.. Det är så synd att man bor på så många skilda platser i landet så man inte ses så ofta..



Men vem fan spolade fram tiden till Tisdag??
Hann dock träffa många vänner under helgen, även om jag hade velat träffa fler vänner och umgåtts med familjen ännu mer..

Att jag dessutom fick ett mms av min mamma direkt efter att vi skiljts åt där min lillasyster sitter på sin bilkudde och gråter för att man gett sig av, hur dåligt mår man inte då?

Jag älskar min lillasyster <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

när kommer du igen? vill ju träffa dig <3

2009-10-18 @ 15:30:15
URL: http://enhaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0