Får se det positiva i det hela..

Det blev inget besök från Fredrik i helgen, men får väl se om det blir någon annan gång.. Något annat som jag märkte dock är nog att jag inte behöver vara orolig för att springa på krogen för ofta.. De verkar så nojiga med åldersgränsen här i Götet iaf.. Lite löjligt kan man väl tycka eftersom jag inte dricker ngt för jag antar att det är pga den dåliga hanteringen av alkohol bland de yngre som gör att de inte vill ha dem där, så jag får väl straffas för att andra inte beter sig eller ngt.. Eller så får man se det som så att jag faktiskt fick hälsa på lite folk och utforska stan ett tag :P
Inte varje dag man är inne i stan efter midnatt.. Och mer sällan lär det bli med tanke på hur trist utelivet är :)



Well well, nu ska jag sova istället.. Jag har lite bättre saker för mig än att gräma mig över att inte ha fått komma in på krogen :)

Sov gott  -  för det ska jag göra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0