Biokväll..

Ikväll är det då dags för bio .. Yay, eller ngt sånt..

Ska se en förhandsvisning på "Allt flyter".. Hoppas den är bra! ^_^
Jag och Malin ska dit och titta så hon ska köra bil eftersom hon fick körkort igår. (:


Idag har jag fått min andra julklapp för i år. Den första fick jag för drygt en vecka sen av min mamma i form av ett trådlöst modem så att jag kan surfa på tåget, men idag fick jag en julklapp från Karin (a.k.a. Kakan).. Det var en dosa för mina tabletter så att jag inte ska glömma ta dem :) Vad skulle man göra utan hennes underbara närhet? Det är människor som hon som får en att vilja fortsätta leva och fortsätta kämpa! Tack för att du finns kära vän.


Imorgon är det dessutom julavslutning och det ska bli hur skönt som helst.. Längtar till SÖNDAG!!


Yippie-kay-yey MTF!




Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack va söt du är =) Vad skulle man göra utan dig du är världens bästa vän tack för att du finns i min närhet.

2008-12-23 @ 11:19:26
URL: http://kakisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0