Sista skolveckan innan jullovet



YA! ÄNTLIGEN!



Snart är det äntligen dags för lov och hela min ledighet ska få sådan uppmärksamhet att jag bara vill känna mig utvilad när jag kommer tillbaka till Stockholm.. Ska bli så skönt att spendera jullovet i det fria Örnsköldsvik.. Utanför staden och utanför all stress. Bara känna att man är ledig och bara njuuuuuuuuta.. Finns det något bättre? Ja, jag har ju då missat hela poängen med resan.. Det är att få träffa min bedårande familj i norrland.. Saknar er hela tiden, även om jag då och då är dålig på att höra av mig, men hur ska man hinna med det när man knappt är hemma och hälsar på sin familj här?
Nej! Man tackar för att få lite sovmorgnar och lite snö på sin ledighet samtidigt som man får träffa sin käraste lillebror och sin käraste pappa och sin käraste styvmor.

Tack för att jag fått äran att bli en Cederholmare och en del av eran släkt.

Värt att nämna när jag ändå fört Cederholm på tal är väl att jag på måndagseftermiddagen hälsade på min 92-årige farmor och tog en kopp te och fikade lite. Det finns ingen så underbar som henne. Jag vill nog påstå att hon och min farfar som gick bort för snart två år sedan är de bästa farföräldrarna man kan tänka sig.. Saknar dig Farfar och tänker alltid på dig Farmor! <3




ilovepinkbunnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0