Uppdatering..

Ja, som de flesta av er märker så är jag rätt kass på att uppdatera min blogg, men de senaste dagarna har jag inte haft tillgång till dator av flera olika anledningar..

Igår träffade jag Emma på hennes "avskedsfest" och även några till från mitt gamla jobb, men inte många, men det känns så tråkigt att Emma hjärtat ska lämna oss i Sthlm även om det bara är för en termins plugg typ..

Senare träffade jag även på Robin.. En förövrigt trevlig och rolig kille som jag skapat en förening med nu.. Vi är coola tack vare den föreningen... Alltid kul att ha något gemensamt med någon..

| ^_^ |

Idag åker jag till Örnsköldsvik för att fira jul och nyår samt för att varva ner efter en hektisk termin och bara känna att man kan slappna av och ta dagen som den kommer. Kanske sova ut på morgonen och slippa stressa till någon jävla buss eller något tåg som ändå är eller blir försenat.

För övrigt så ska jag sitta på en buss i 6 timmar och 40 minuter imorgon när jag åker till min pappa men det ska bli en trevlig resa förhoppningsvis. Ska försöka hitta ngt att göra. Läsa bok kanske.. Tänka på honom??

Nej, nu måste jag lämna datorn ett tag.. Det är dags att packa klart väskan.. Jag har knappt börjat, haha!      d| ^_^ |b


ilovepinkbunnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0