Hmm... "/

ÅH! Vilken underbar vecka! Den började bra med massa strul med mina gruppmedlemmar och det har bara fortsatt utför.. Antar att det är dags att försöka blicka framåt mot en ny tid.. Eller vad fan snackar jag om.. Mitt liv kommer vara lika tragiskt i alla möjliga fall..



Jag skulle nog passa bra som emo.. Fast jag skulle inte vara lika seriös med kniven för jag skulle använda smörkniv, men det är ju lika illa det med.. förutom att jag inte blöder av det..


Well well.. DENNA JÄVLA EPILEPSI !! Varför i helvete?
365 dagar på nytt!! =(

Kommentarer
Postat av: Jacob

åh nej bli inte emo.. o då kommer bli bättre..! Man får aldrig ge upp.. man blir starkare av svåra saker,tro mig! =o)

2008-11-23 @ 21:42:18
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0