Långhelg?!?

Fan asså, har inte hunnit blogga på hela helgen, och hinner knappt, varken idag eller imorgon.. Jag är för jävla upptagen för att hinna med sånt här tror jag..
I fredags dömde jag fotboll och sen jobbade jag natt på McDonald's men det var nog den värsta natt jag jobbat tror jag.. Började 1,5 timmar för tidigt för att det var totalt kaos där.. http://Townie.bilddagboken.se för att se lite bilder..
Sen var det dags att åka hem och sova. Kom hem halv 7 och la mig för att sova. Sen gick jag upp igen strax före 11 för att jag skulle iväg till Hammarby IP och döma fotboll.. Det var pojkallsvenskan södra svealand och Hammarby mötte Assyriska. Ni kommer säkert inte tro mig men Hammarby vann med 26-0 mot Assyriska. Det var inte en alltför mållös match. Jävla handbollsresultat!!!
Efter det åkte jag hem och sov och sen var det dags för utgång.. Skulle träffa Robin bland annat och träffade en massa andra bögar också..
Riktigt kul var det. Vi åkte till Lino där det var Boys night only och jag träffade massa kul folk där.. Ibland är världen bra liten.


Well well, sen kom jag hem runt 5 och sov till typ två för att sedan göra mig i ordning för att åka till stuvsta och döma fotboll igen, men så en halvtimme innan matchstart så säger bortalagets tränare att de inte har tillräckligt många spelare för att starta matchen, vilket resulterar i att jag nästan åkt dit i onödan.. Fast det betydde bara att jag kunde komma till Malin tidigare eftersom jag skulle sova där.. Sen såg vi på The Eye, en liten faslig historia..

Nu sitter jag här efter en helt vanlig skoldag utan någonting roligt att berätta... Hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag.. Skriv gärna en kommentar om vad ni gjort!

DIF MATCH NU MOT ÖREBRO


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: daniel

hur mycket får du för varje match? och hur blir man domare?? :D

2008-09-02 @ 22:21:13
Postat av: Tony

får typ 500 kronor , beroende på ålder och sådant :P

2008-09-02 @ 23:47:45
URL: http://tonymikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0