Shoppingrunda!

Idag har varit en slappar dag typ.. Började med att försova sig och missa 2 lektioner och en kvart på den 3e... Sen gå i skolan till halv 5.

Sista lektionen var ganska spännande då vi satt och diskuterade angående fördomar och ordet "neger" huruvida det är ett skällsord eller inte och det började blandas in "bög" och lite sånt..
Jag förklarade för alla att jag inte tar illa upp om någon kallar mig bög bara för att det var olagligt att vara bög förr i tiden med mera. Liksom vad är grejen, varför ta illa upp över en sån sak? Vore det inte mer trevligt eller vettigt att typ ta det som en komplimang för att man har blivit sedd och försöka vända det till något positivt? Är det värt att ta illa upp?
Säger då bara det..... MAN SKA VARA STOLT ÖVER SIG SJÄLV OCH DEN MAN ÄR!

Åhléns City är nog den butik jag spenderar mest pengar under ett år i :P Idag spenderade jag 1772:- på en väska från lacoste, en T-shirt från Armani och en present till Malin och skivan med filmmusiken från Mamma Mia musikalen... Inte illa pinkat och helt klart värt pengarna.. I torsdags köpte jag även två par skor.. Ett par Björn Borg (Stora båtar) och ett par svarta Lacoste med lite rött och vitt på :P Kanske kan lyckas fota dem och ladda upp dem imorgon..

Sov gott, för det ska jag göra..

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

u must be rich.. haha

2008-09-25 @ 21:44:27
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0