Norrland förnöjer.

Natten till igår (torsdag) kom jag till Örnsköldsvik igen.. Det var några månader sen och det har definitivt varit efterlängtat. Dock är det inte lika fint väder som det är i Stockholm just nu.. Dessutom ligger snön kvar, men det är ändå inga minusgrader som tur är. Och hör och häpna, men snön är vit.. ;D



I helgen var det tänkt att jag och Viktor skulle döma innebandy tillsammans i Umecupen i Umeå, men på något konstigt vänster har han börjat gå på antibiotika och får därmed inte heller anstränga sig. Så jaha, då får man väl se vem man får döma med.. Skönt är iaf att han följer med upp ändå, för det hade blitt lite trist annars.. Skulle inte känt någon.. Någon som helst.. Skulle känna mig lika ensam som jag gör i Stockholm, bara det att i Umeå hade jag verkligen varit ensam..

Jaja, så kan det vara.. Nu hoppas jag att helgen blir lyckad iaf och jag hoppas att även ni, även om ni inte är så många, som läser ska få en trevlig helg.. Det hoppas jag att ni får :)


kram till er allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0