Vår?!

Nu är våren äntligen här. Nu kan man ha tunna kläder på sig och ändå känna att man svettas. Visserligen var det mulet idag, men det var fuktigt i luften så det var ändå varmt.. Skönt att komma från snön... Är rätt less på den om jag ska vara ärlig ;D.

Varför finns snön och kylan framförallt? De tillför ju inget bra ändå!

Nu ska jag precis sätta igång och plugga vilket alltid är roligt! :D eller?
Jo, men det är kul när man väl ser ett färdigt arbete som man gjort och är nöjd med det. Typ som det arbete jag håller på med nu.. Jag har inte kommit långt, men är redan helnöjd.




Well well.. Ikväll får man väl se vad som händer.. sällskap någon?! =/

Är ju ensam hemma hela helgen så jag har ju lite fria tyglar att själv bestämma, vilket är skönt! (:


Lunch med Victor blev det iaf idag med lite Yogurtglass till efterrätt i Gallerian.

MUMS! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0