Alla <3-ans dag

Idag är det alla hjärtans dag och då är det meningen att man ska uppvakta de man håller av. Men det är så svårt när det är så många och dessutom om man dömer innebandy hela dagen också. Däremot så lyckades jag med att fixa det igår när jag köpte och gav en chokladask till honom och när jag köpte ett par kiss&bajs-strumpor till min lillasyster. Hon blev typ glad och ville absolut matcha sina vita och bruna strumpor med bajs på till sin rosa dress. Men men.. man behöver inte tänka på vad man går klädd i när man är 2,5 - snart 3 år gammal :)


Efter att jag givit honom chokladasken så gick jag runt på stan med honom och hans tjejkompis.. :)
Det var kul, och sen köpte han tre rosor till mig som var enormt långa, kan försöka ta en bild på dem sedan och lägga upp här .. Dessutom fick jag en ask med geléhjärtan...


HAN ÄR BARA FÖR UNDERBAR!!!


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Christine

Du har fått en utmaning (bra sätt att fördriva tiden på) =) Kolla min blogg <3

2009-02-16 @ 15:30:47
URL: http://bergius.blogg.se/mnl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0