News...

Idag har jag två nya grejer att berätta.. För det första har jag börjat träffa en totalt underbar människa och för det andra så undra jag hur I HELVETE CAROLINE AF UGGLAS KUNDE GÅ VIDARE ISTÄLLET FÖR MARIE SERNEHOLT I MELO-FUCKING-DIFESTIVALEN!?!?!?

Vilken jävla skam jag bär efter att hon gick vidare till andra chansen och att hon dessutom blivit vald som ett favoritbidrag av INTERNATIONELLA JURYN?! HEMSKA TANKE att se henne stå på scen i Moskva och representera Sverige med sin hemska "Snälla, Snälla, Snälla, Snälla, Snälla"-låt som redan har fått mig att be om ursäkt till mig själv för att jag sett det jävla hemska bidraget..


Well well för att återgå till det mer mysiga så har jag träffat denna underbart mysiga och goa person varje dag sedan onsdags och jag ångrar inte en enda sekund med honom.. :)

Hoppas jag får träffa honom snart igen! :)

Jag har vad jag behöver just nu! :D

ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Christine från pride :)

hey! Vad roligt att du hittat nån läcker! Det är du värd :D



Håller med dig där om Melodifestivalen, hemskt pinsamt det skulle bli!



take care <3

2009-02-10 @ 17:47:32
URL: http://bergius.blogg.se/mnl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0