Tagga ner lite!

Oj oj oj ... Vad tiden går fort när man har roligt, brukar man säga. Men sedan när blev en läxhög och två påsar under ögonen roliga?
Stressa lite här och stressa lite där... HERREGUD! Gör man någonsin något annat?

Well well.. Ska få andas ut ganska snart då det äntligen är sportlov. Däremot är jag nöjd att jag igår gjorde klart vår svenska uppgift. Den var jävligt dryg, men till slut så! :)


Känner att det sakta börjar gå uppåt och bli bättre men än är jag inte på toppen av berget..

Ser dessutom när jag spanar in min blogg att den är jävligt tradig med en massa svarta tecken bara.. Men jag ska se till att ändra utseendet så småningom, men har inte riktigt haft tid än så länge..


Nu står jag och väntar på "The Tvärbanan train" i Årstaberg och det gick bra att gå på och så.. Nu är jag på väg till honom för att ännu en natt få dela kroppsvärme..



Ciao! <3 Big love

Kommentarer
Postat av: Christine

yes indeed! Det blir värre och värre för varje år men vad är inte en tradition? :)

Dock är det nog bara jag och ett fåtal andra som håller kvar vid den. haha.



Kärleksområdet står still för tillfället men det är skönt med singellivet också... ett tag till iallafall :P



ha det bäst, killen så hoppas jag verkligen att vi kan ses snart! <3

2009-02-12 @ 11:38:33
URL: http://bergius.blogg.se/mnl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0