Njöhö..

Jaha, en till dag som gått åt skogen.. Skulle träffat exet Joakim idag, men han hade tydligen inte tid med mig den här gången heller .. :(
Väldigt tråkigt men man kan inte vika ner sig för sånt.. Jag menar, det kommer ju ändå fler dagar och tillfällen :D


Igår pratade jag äntligen med henne.. Har inte riktigt vetat hur jag ska säga det eller riktigt hur man ska närma mig henne, men nu har hon fått veta, även om hon inte verkade ta det så bra.. Men men..
Hoppas jag får chans att förklara för henne lite senare när man inte sitter och äter lunch och smaskar på sina hårdbrödsmackor och har en blåsa i gomen och gör grimaser för att det gör för jävla ont att tugga på mackan.. Att dessutom känna lukten från äcklig ädelostsås är ju ingen höjdare när man ska prata allvar med någon =/.


Well well.. Idag har jag haft det ganska bra ändå, med tanke på att Karin var tillbaka i plugget, men idag fick jag också veta att vi inte ska ha våran skyddsvaktutbildning v.8 som planerat utan att vi ska ha den senare under terminen, men vi ska ha VU2 då istället .. Det funkar ju det med ;D


På kvällen blev det lite Betapet och vi skulle spela alla 3, men Joacim ville inte vara med eftersom det gick på tid :P haha.. Han missade ju en del av det roliga iaf .. Men fick nöja mej med en omgång ikväll ;D.


Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0