Födelsedag..

Jaha, då fyllde man 19 igår då (26 maj). Riktigt värdelös ålder överlag, men det är ju alla åldrar nuförtiden.. Jag menar jag tjänar inget på att fylla år :P hehe.
Med tanke på vad min födelsedag dock gav mig så har jag inte känt mig så glad tidigare.

Godkänd som skyddsvakt på födelsedagen, vilken present.. för att inte tala om hur lycklig jag blev när jag fick en tid att gå på anställningsintervju på Arlanda som skyddsvakt på Torsdag.. helt underbart! precis vad jag vill! (:

Förutom de rena jobbpresenterna så fick jag även några filmer och choklad av mor min, samt teckningar från min lillasyster och ett handsytt bomullshjärta av min bonussyster.. De är så sjukt underbara de där två, framförallt min lillasyster som snart fyller 3. Mindre än en månad kvar tills dess!

BEAUTIFUL! <3


- Gosh! I just love that smile of yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0