Vad säger man?

Jahaja, äntligen är det December och vintern har satt igång, men om jag inte tar fel så är det också under denna period som många går in i en depression. Precis vad som har drabbat mig för tillfället. Fast imorgon ska jag förvisso har lite kul och träffa några av mina närmaste vänner för att åka till The Studio och ha lite kul. Ett företag som sysslar med att ta modellbilder tydligen som erbjuder styling och saker gratis.. men sen ska man få betala om man vill ha någon av bilderna.. Får väl se hur dyrt detta kalas blir.


För övrigt så skäms jag enormt mycket för mig själv. Jag sköter inte ens skolan bra längre, förutom idag då... Idag har jag och Nathalie jobbat starkt med vårat projektarbete. Vi har varit i Kista, Solna och Täby för att be folk svara på våra enkäter, men folk trodde ju att vi var försäljare där vi stod. Men jag har haft otroligt kul med Nathalie. Hon är så rolig när hon ska berätta om saker som hänt.. xD

"Jeg kenner vad jeg kenner" xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0