GOTT NYTT ÅR!!

Då var det dags att påbörja ett nytt år.. 2009 är här och med det en rad olika möjligheter..
"Vad händer då för speciellt under året?"
- Jo, det mest intressanta är nog att man tar studenten i Juni.. Förutom det vet jag inte riktigt vad man ska belysa riktigt..
Har iaf börjat min första timme i Norrlands skogar och sett på lite fyrverkerier.. Var en väldigt trevlig kväll med mycket god mat och massa annat att fira in det nya året med..

Jaha, så nu sitter man och funderar över året som gått och vad som gått fel och vad som bör förbättras och även vad som bör förändras fram till det nya året eller under det nya året kanske är bättre att säga.. Vill däremot önska er alla en god fortsättning på hela festligheten och önska alla mina vänner och alla jag känner - likväl som de jag inte känner - ett gott nytt år och god fortsättning på det nya året!

Nej, nu är det dags att krypa till kojs så att man slipper vara trött imorgon bitti.. Visserligen kommer jag nog vara lite trött ändå, men dumt att vara alldeles för trött.. Dumt att sova bort dagarna - de är ju så korta ändå!



GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer
Postat av: Marre

ja, min jul var rätt okej sj?

:) hade du en bra nyårs kväll?

2009-01-01 @ 17:32:02
URL: http://lillasyster89.blogg.se/
Postat av: Marre

jag för festade hemma med kakan och becca, sedan åkte vi till hallunda och festade hemma hos en kompis :)

2009-01-02 @ 19:25:42
URL: http://lillasyster89.blogg.se/
Postat av: Marre

haha ja du, en bra fråga :)

2009-01-03 @ 21:52:47
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0