Böteborg?!

Jahaja..
Evigheter sedan som jag uppdaterade senast.. Lite tragiskt på något sätt, men vad fan ska man göra.. Dels har jag inte haft någon ork att skriva, men samtidigt har jag knappt haft tid att leva. Har sommarjobbat på Arlanda som Skyddsvakt respektive Flygplatskontrollant, vilket har varit oerhört lärorikt och kul.. Visserligen kunde folk inte riktigt förstå mig när jag reste 2 timmar enkel resa för att komma till jobbet, men man kanske kan förklara det som att om man gillar det man gör så får det ta den tid det tar?

Dessutom har en pridevecka passerat då jag jobbat som gruppledare och hoppat bungyjump med min närmaste kollega Mathias. Vilken jävla känsla det var och vad jag skakade innan vi hoppade. Jag stod vänd åt fel håll så jag skulle försöka vända mig om i den där lilla korgen samtidigt som jag och Mathias som också är bredaxlad skulle stå bredvid varandra.. hahaha .. Lite svårt det där..
Men men, vara med på storbildsskärmen fick vi vara - det såg Mille till.
Tack så mycket Roscoe som gett mig möjligheten att få träffa och lära känna alla dessa underbara människor. Saknar er jättemycket.. Ni var min familj under en hel vecka..


Well well, nu har jag faktiskt flyttat till Gbg för att börja på något eget.. Känns lite lagom läskigt på något sätt.. Mycket att tänka på och svårt att inte känna sig ensam :/.

Min lillasyster har sagt till alla på sitt dagis att hennes storebror Tony har flyttat till Böteborg.. Saknar henne något otroligt.. Hade helst velat ha henne för mig själv, men jag och barnpassning går inte riktigt ihop..


Sköt om er.

Kram / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0