Gud vad underbart det är med läsare.

Livet fortsätter i all hast.
Imorgon är det omprov på regeltestet i innebandy och nu ska jag fanimej ha alla rätt! Garanterat.. Kommer vilja strypa mig själv långsamt om jag inte har det, men som vanligt kommer det säkert att bli något slarvfel.. JUST MY LUCK! :/.

Aja, gjorde ett "prov" med cirka 115 regelfrågor och hade väl en cirka 108 rätt (: Men det är mycket att hålla reda på ska ni veta, men vid närmare eftertanke behöver det inte vara så svårt som man tror, men men... Jag ska klara det imorgon .. Helt klart! :)

Veckan är hektisk.. Ska göra provet imorgon kväll.. På torsdag ska jag ha gjort klart uppgifterna i Företagsekonomi och på kvällen ska jag döma en träningsmatch (Herrar) i Kristinedal. Jag har inte riktigt lärt mig hitta i stan än så jag har fått skriva ut en karta xD..
 På Fredag och Lördag dömer jag innebandy i Björnslaget och efter det kommer troligtvis Fredrik till Gbg och då får jag väl se om det blir ngt Gretas för vår del :/ eller något i det stuket.. Får se vad man orkar.. Risken finns att han får träffa en tråkig Tony.. haha..


BTW pratade jag med Securitas i GBG idag igen och det verkar som att det kanske finns möjlighet för mig att få en tjänst som behovsanställd trots att jag inte har körkort - vilket tydligen är ett krav här på ngt konstigt vänster, även fastän man omöjligt kan behöva det i varje tjänst..

Aja sov gott..


ilovepinkbunnies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0