Välkommen till bloggvärlden?!

Jahaja.. Då var det dags att en gång för alla testa på det här med att blogga. Kanske är det tråkigt? Kanske är det roligt? Vem vet? Har testat på att läsa andras bloggar förut, men insett att det inte riktigt fallit mig i smaken helt och hållet att sitta och läsa om andras liv. Har haft lite fullt upp med att försöka leva mitt egna också. Nu vill jag testa på det här med att blogga för att se vad det kan ge för andra och mig själv och vad som är det otroligt märkvärdiga i sammanhanget..

Well well, jag ska nog återkomma när jag vet lite mer om vad jag ska skriva och när det varit en lite mer händelserik dag. Take care

Kommentarer
Postat av: Carin

Välkommen!

2008-08-24 @ 17:01:36
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Alex

Välkommen till bloggvärlden din bunnylover ;D

2008-08-24 @ 20:28:42
URL: http://alexandramari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0