Annandag jul

Idag är det annandag jul och det har hänt mycket.. Igår var familjen Cederholm och Östensson på bio och såg "Vi hade i alla fall tur med vädret.. igen!" vilket var en okej familjefilm, men inte alls den roligaste filmen jag sett. Däremot hade den några roligare scener än andra och så är det väl med de flesta komedier.. Vissa komedier är roliga hela tiden och vissa är inte roliga under mer än 1 minut under hela filmen.

Idag har jag varit på stan med min kompis Jens! :D
Jag shoppade nästan som en galning.. Någonting från varje butik i princip kändes det som. Slutsumman för denna dagen blev ca 1150:-, men då var nästan 700:- av dessa gåvor till familjen..
De uppskattade iaf dem och det tycker jag var kul.. Dock kände jag idag att det inte var ett måste att köpa dessa gåvor till dem, men i och med att jag såg dem i butiken och insåg på en gång att det var något som skulle passa familjen så ville jag köpa det till dem.. Och det kändes bra när man inte kände att man var tvungen. Jag ser det inte som julklappar utan som gåvor i och med att jag betraktar julen som överstökad nu.. Nu blickar vi framåt mot nyår och 2009..

Ikväll är det dags för körslaget på TV4 klockan 20:00.. Tror att det kan bli ganska kul så jag ska definitivt titta på det.. Däremot så vet jag inte om jag kommer lycka följa det varje vecka och så, men förhoppningsvis så kan jag titta på det iaf den här veckan och nästa vecka och det blir nog tillräckligt.. Trailern inför Körslaget har iaf varit riktigt fängslande har jag känt och har varit väldigt snyggt gjord så mina förväntningar är höga..

Ha en trevlig fredag och annandag jul..
Hoppas att ni har haft ett trevligt julfirande och allt och att ni är lika glada som jag är för att ett nytt år är på ingång..
På tal om det.. Har ni några nyårslöften som ni vill dela med er av?

Kommentarer
Postat av: marre

kul att jag hittade dig här :)

2008-12-28 @ 04:55:43
URL: http://lillasyster89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0