Happ..

.. då har ännu en slappardag gått åt (:
Har däremot inte bara slappat idag utan har faktiskt varit ute och lekt i snön med min lillebror :) Det var riktigt kul och lagom med snö och lagom kallt. Dessutom har jag hjälpt honom lite grann med en läxa som han hade och dessutom byggt ihop ett rymdskepp av lego tillhörande Star Wars samlingen.. Det blev bra och han lekte för fulla muggar när det väl var klart eftersom han hade gubbar och skepp tidigare (:

Lillebror Edvin :)
Lillebrorsan Edvin är på väg upp för backen igen för att åka mer...

Lillebror Edvin
Det är alltid kul att åka snowracer..



Kvällen har varit ganska slapp.. Suttit vid min dator och pratat med Stefan i telefon samt spelat Betapet med en kompis :) Det var roligt första omgången eftersom jag typ vann, men andra gången fick jag typ inga vokaler så jag kunde bara fixa ord till mig som gav mig 2 eller 4 poäng vilket var värdelöst.. Så han vann andra omgången med typ 300 poäng mer än mig.. :)


Men nu är det snart dags för sängen känner jag, så ha det bra och god fortsättning! Nyår snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0