Juldagen

Jaha, då var julfirandet äntligen över på något sätt. Vilken julstämning det var. Riktigt mysigt. Dock kunde man gärna ha skippat julklapparna för min del. Det var egentligen det jag ville komma fram till i det förra inlägget.

Idag är det tänkt att man ska gå på bio med familjen och se "Vi hade i alla fall tur med vädret.. Igen". Visserligen har den inte fått särskilt positiv kritik, men i sådana här familjetillfällen så får man ge det ett försök.. Den förra filmen hade tydligen varit ganska rolig så det kanske även denna är..



Jag fick tokmycket sms från folket igår och jag vill tacka så hemskt mycket och hoppas att ni också fick en trevlig jul..
Finns fortfarande en liten del av mig som tänker mycket på dig.. Du charmerar mig så att jag blir helt till mig av glädje.. Du förgyller min dag hela tiden även om du inte tror det och även om jag inte säger till det i klartext, men jag tror att du i detta nu bör ha fattat att jag uppskattar det Du gör.. Du är unik och jag är ytterst tacksam..
Tack så himla mycket för att Du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0