Historia!

Jahaja, Då har man skrivit in sig i historieböckerna!
I alla fall i McDonald's Västbergas historiebok.. Haha..
Tack för den här tiden ni kära medarbetare som gjort mina dagar till något bra.. Tack för allt det där..

Tack även ni som ger oss scheman 10-14 dagar i förväg så att man inte hinner varva ner någon gång utan hela tiden behöva oroa sig för när man ska jobba igen..

Tack kära Sofia som har haft vardagsnätterna.. Du är en av få som verkligen går att prata med .. Well well, nu ska jag inte gå igenom alla personerna med tanke på att man då kommer gå igenom minst 90 olika personer.. Oh herre min Gud, men ja vi är så många som jobbar där :P eller ja, jag jobbade där.. inte nu längre :)



Nej, detta har varit en upplevelse.. Verkligen, och jag kommer inte att glömma er.. Aldrig!!!



ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

hoppas d va kul me exet.. hiho puss

2008-11-30 @ 22:19:34
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0