Ny superhelg!

En underbar lördag med två innebandymatcher att döma bland annat.. Men nu är inte det det intressanta.. Det roliga under denna helg har varit Hannahs 18-årsfest igår hemma hos henne med folk i alla åldrar...

Det var en riktigt spännande kväll med mycket olika typer av människor. Mormor, morfar, farmor, farfar, barndomsvänner, föräldrar, syskon, kusiner, bästa vänner och klasskompisar var där.. Ja, vem var inte där liksom?

Hemskt kul att kunna prata med alla typer av människor för då kunde man lätt byta umgänge om man kände att man började tröttna < ^_^ >

Har nog aldrig sett Hannah så lycklig.. Du är en av de bästa människor jag känner Hannah! <3
Hoppas att du hade en bra dag iaf, för det hade jag.. Får se om det kommer upp några bilder här snart från festen.. (Ja, för lite blev man ju plåtad ändå)

Nej, jag får försöka skriva lite mer sen, jag ska inte spilla bort dyrbar tid med Emil här på bloggen.. Vill umgås med honom när jag väl har chansen :)


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Hannah

aw, du är så söt tony!

vart jätte glad att du kom & att du stannade så länge som du gjorde :') <3<3

2008-11-16 @ 18:53:13
URL: http://enhaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0