Skönt!

Fan vad skönt med en dubbelvinst idag!
Börjar med att man vinner Säkerhetskampen i skolan, våran interna fotbollsturnering.. Sen direkt efter det åker man till hovet för att jobba som publikvärd och man får bevittna en vinst med 4-2 mot Timrå. Finns det något bättre?


Dock kommer det här efterarbetet nu då jag ska få skriva ner vad jag minns från en händelse under matchen.. Det var inte så illa, men personen ifråga funderar på att göra en anmälan om det så jag måste skriva ner ett form av "vittnesmål" eller en "vittnesutsaga" av vad jag minns från händelsen.. En del människor är väl bara för dryga.. Svårt att sätta sig på den plats man bokat och svårt att visa upp biljetten när man ska gå förbi.. Nej, istället kan vi väl testa att tjafsa för det trivs alla med och det är så roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0