Dags igen..

Jaha, då har man fått sig en del klagomål på att man är dålig på att uppdatera bloggen, möjligtvis beror det nog mest på att jag är lat, men också för att det är svårt att veta vad man ska skriva för att folk ska tycka det är intressant att läsa..

Personligen tycker jag att det kan vara jobbigt att läsa andras bloggar, jag menar, det känns så okänsligt på något sätt att bara läsa om en persons upplevelser, det kanske är så att man borde prata med personen ifråga istället och diskutera lite så att man känner att det är mer äkta och att det är en riktig person som sitter bakom den andra skärmen.

Men men, nog om spekulationerna. Nu är det snart dags för mig att åka till praktikplatsen igen.. Det var ganska okej inatt ändå, trots att det var samma distrikt jag åkte runt i ännu en gång.

Det blev mycket dötid då det inte gick några larm, men vad ska man annars hitta på. Åka runt skolorna 3-4 gånger till? Nja, det är nog inte superkul.. Då är det roligare att prata med sin "handledare" så att man kan diskutera yrket lite istället när man inte har några larm att åka ut på..



Nej, nu är det nog dags att ta på sig APU-kläderna så att man inte missar bussen.. Räckte med att man blev sen igår på grund av rökutveckling vid Solna centrums tunnelbanestation.


Ha det bra tills dess att vi hörs igen..

ilovepinkbunnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0