Slut på APU...

... och helgen är bara full av en massa innebandy, gud vad spännande..
Med tanke på att jag ska döma i Nynäshamn imorgon - Lördag - och i Åkersberga på Söndag.
Får väl se hur det går också, med tanke på att jag antagligen kommer att få döma själv. Det är väldigt trist och det blir nog en hel del spring kan jag tänka mig. Får väl se, men det är värt ett försök iaf. Synd bara att det är så tidigt på söndagmorgonen ;) Klockan 9 liksom.. Är någon ens vaken då? Förutom jag som ska åka dit för att döma?




Well Well, får väl se vad helgen har att bjuda på annars.. Läsa lite i historieboken inför provet på tisdagmorgonen?

Ha en trevlig helg, för det ska jag försöka ha..


ilovepinkbunnies

Kommentarer
Postat av: Jacob

så tidig söndagsmorgon låter inte kul.. men du är ju klar där för länge sen =P haha

2008-10-19 @ 12:50:20
URL: http://jacob1.bloggspace.se
Postat av: Tony

nej du har helt rätt, det var inte så jävla kul ^_^

2008-10-19 @ 18:39:29
URL: http://tonymikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0