Underbar helg och vecka.

Har haft en underbar helg som spenderades i Kumla, med Tobias och hans kompis Joakim.. Mycket trevligt var det den kvällen med en del grillning och lite efterrätt efteråt.. Gosh, vilken kokerska :P haha.
Efter en helt underbar lördag + lite av söndagen så var det dags att fara iväg till Arlanda för att ta sig till min fader i Örnsköldsvik. Det blev en liten resa, men helt klart värt det eftersom det nu är dags för praktik.. Har haft min första praktik idag och det var ganska trevligt ändå..

En sak som inte får glömmas bort var faktiskt att en kompis till Tobias och en mer bekant till mig som också heter Tobias, faktiskt stod vid incheckningen till den gate därifrån mitt flyg skulle avgå. Så jag hade faktiskt kontakt med en vän precis innan ombordstigning i Stockholm och precis innan man lämnar storstan för att ta sig till landsbygden. Måste nog säga att den blonda versionen av Tobias (han som jobbade på Arlanda) är en helvetes söt jävel :P Inte för att brunetten Tobias inte skulle vara söt, men det vet alla redan att jag tycker (:

ilovepinkbunnies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0