2 veckor..

Då har det gått två veckor sedan man kom till den lillstora staden Örnsköldsvik för att hälsa på sin pappa och familjen här.. Tiden har gått otroligt fort, men nu är det dags för att åka vidare till Sundsvall för att först träffa Tobias och sedan träffa Stefan.. (:

De senaste dagarna har spenderats med Viktor, en riktigt go och trevlig kille från Ö-vik som dessutom har anknytning till familjen utan att jag visste det.. Han hade till och med varit på bio med min familj i somras, låter lite skumt men så är det faktiskt.. Så som sagt.. Örnsköldsvik är en liten storstad med många invånare men på något vänster så är det ingen som verkar kunna undgå min familj.. =/.

Imorgon bitti bär det av med BIL till Sundsvall med några bekanta som vi firade nyår hos för de ska till IKEA och köpa kök (: Det blir lite bekvämare och billigare än att åka buss.. Yippie!


Har även träffat Jens när jag varit här uppe, en liten parvel som tog med mig ut på stadsvandring och fikade lite och så.. Väldigt trevligt det med. Kul att kunna umgås med lite vänner också när man är här uppe och inte isolera sig helt med familjen även om det är familjen man egentligen från grund och botten är här för att hälsa på..


Kram på er allihopa, idag känner jag mig kärleksfull! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0