Humm..

Nu var det ett bra tag sen jag sist skrev.. Ungefär en vecka om man ska vara lite mer exakt.. Klantigt och det har hänt mycket.. Kanske dags för en liten uppdatering från veckan som gått.. MEN först så måste jag bara berätta om när jag skulle till tåget vid Stockholm Södra. När jag var vid Mariatorget på vägen dit så möter jag en tjej som frågar var tågstationen ligger och jag svarar att jag är på väg åt det hållet och att hon kunde följa med.. Det som jag väntades skulle bli ganska ensamt fylldes upp med lite sällskap från en främmande, men ändå söt tjej.. Hon hade nyss flyttat dit och hade virrat bort sig och tackade flera gånger för hjälpen, men jag kände bara glädje att få hjälpa till.. Hoppas hon kom hem ordentligt utan missfoster på vägen som hinder.. hehe..

Måste säga att det var jättetrevligt att prata med flickan trots att jag inte kände henne.. Hon var så glad och verkade så sprallig så jag hade nästan lust att ge henne en kram, men då hade hon säkert trott att man var någon slags pedofil eller något ;D


Uppdatering från veckan kommer inom kort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0